>

Mitt fina lov

Tjenna, Har varit hos emil nu i typ eh en vecka ;) varit jävligt soft faktiskt. Har klarat ut Saints Row2 och Gudfadern2 sen har jag hivit i mig makaroner och spaggisar, jag och adheel hittade på ett mästerverk som va så jävla gott. Och i onsdags va det fest så vi festa va lite skumt somna allt för tidigt vakna man upp va saker sönder makaroner i taket et.c et.c, vi vet vem det var och emil är inte glad oonej. aja idag fredag har jag haft fan den finaste dagen i mitt liv, kommer upp till mammas jobb och skulle jobba lite, då sitter det nån tös på golvet och håller på med drakar så fick jag hjälpa till att bära ned dem först va jag negg för de va så jävla blåsigt och kallt sen komme solen upp och jag flög drake för första gången i mitt liv fick världens finaste bilder i huvudet efter denna dag, bara titta upp och se hur den svävade där borta va så himla fint, Det var Daniel Johansson/louto så alla fattar vem det är, som fick upp den första draken. draken jag flög va miffo och vägrade komma upp så då bytte jag och då när jag stod där och kämpade med dendära jäkla draken så kommer de fram en tant och hjälpte mig och hon vart så himla glad när jag fick upp den hon stod där och skrattade med mig och hade en liten tår i ögat, himla vacker dag. sen så for jag på gymmet va där i lite mer än en timme sen for jag hem väntade på mat då komme Towa jag åt taccos vi for förbi hos emil hämtade mina nycklar for och hyrde film sen drog vi till mig och såg nån film typ one missed call, towa tyckte de va läskigt tycker inte de va så farligt, och toppen över I:et idag i detta inlägg är en låt som jag personligen alltid kommer älska som beskriver nästan mina känslor för denna dag, Här kommer den =)



Tog bara denna länk för att de va den ända med bra ljud. plus att brunetten va typ gullig hehe ;)


Kommentarer
Postat av: Daniella

gulligt :)

2009-04-18 @ 20:44:10
URL: http://daniellavasilieva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback