>

Söndag

chennafahn, Nu sitter jag hemma och softar ska typ snart sova, tobbe khaina och teroom for nyss, före det så var oxå tvillingarna och sassa här ett tag, vi har sett monkeybone vilken är en rätt sjuk film egentligen. Gårdagen va rätt soft. lite fail som vanligt att alla börjar dra snuten kommer och sås itter man av nån jävla anledning på max klockan 12, aja sen fick jag tobbe jimmy skjuss av robert morsa och degen fick cykla =P han va framme hos mig samtidigt som vi koimme fram så han pressade en del, robert fortsatte hem och jag tobbe spelade halo degen satt kvar, jag somnade tydligen när jag satt upp, degen drog typ vaknade jimmy drog sen så satt jag o tobbe o spelade lite halo, jag åt typ halv 7 då komme twinnnz vi drog till hemköp köpte lite dricka o så sen började vi se filmen. nu väntar jag på att The Hunt for Gollum ska ladda klart så jag kan se den, tydligen nån sorts uppföljare lr sido film av sagan om ringen trillogin. den är typ 38 min lång va lite wtf. aja ska se den nu sen slita kuk puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback